Digitale handtekening – ValidSign

Ontdek zelf het gemak van de Elektronische Handtekening


DePrinterexpert biedt met ValidSign een betrouwbare en veilige manier om digitale documenten te ondertekenen. Met ValidSign is het namelijk mogelijk om op een laagdrempelige manier een elektronische (digitale), rechtsgeldige handtekening te zetten onder contracten en andere documenten.

ValidSign: Eenvoudig, snel en betrouwbaar digitaal ondertekenen

ValidSign maakt het mogelijk om documenten snel, eenvoudig en rechtsgeldig van een digitale handtekening te voorzien. Op deze manier is contracten ondertekenen geen tijdrovende klus meer, maar een snel en gemakkelijk klusje dat vrijwel geen tijd kost.

Snelheid

Waar het papieren ondertekenproces weken kan duren, is het digitale ondertekenproces een kwestie van minuten. Voor het digitaal ondertekenen van documenten hoef je niets anders te doen dan het snelle stappenplan te volgen. Zodra je het document van een digitale handtekening hebt voorzien, heeft de klant het ondertekende contract direct in zijn mailbox. De klant kan het document zelf eveneens gemakkelijk digitaal ondertekenen. Dat verhoogt de klanttevredenheid. Met ValidSign bespaar je dus kostbare tijd. Doordat de implementatie van ValidSign snel is bespaar je aanzienlijk op de kosten.

Eenvoud

Het ondertekenproces van ValidSign kenmerkt zich door eenvoud en gemak. Zo is het mogelijk om contracten op ieder device van een digitale handtekening voorzien. Met de Office connector hoeft zelfs niet op ValidSign te worden ingelogd. Voor validatie is bovendien geen extra software nodig. Hiervoor voldoet de standaard software die op iedere computer aanwezig is. De Office plug-in van ValidSign verhoogt het gemak van het ondertekenen van Microsoft documenten.

Hoe werkt Valid Sign?

Een juridisch geldige digitale handtekening

Doordat de elektronische handtekening van ValidSign voldoet aan de hoogstaande pki-standaarden, is deze juridisch gelijk aan een handtekening op papier. Zo kan de handtekening als rechtsgeldig bewijs van de overeenkomst dienen. Ook bij geschillen biedt een handtekening via ValidSign voldoende bewijslast, zodat je nooit voor problemen komt te staan. Dat is een prettig idee als je vaak te maken hebt met contracten ondertekenen.

Digitale-handtekening-validsign

Voordelen van digitaal ondertekenen met ValidSign

  • Gemak voor je klanten: contracten ondertekenen kan voortaan plaats- en device onafhankelijk. Ideaal voor in deze tijd.
  • Veiligheid is gegarandeerd: Het two factor authentication systeem van ValidSign garandeert dat belangrijke gegevens veilig en beschermd zijn.
  • Milieuvriendelijk: doordat op papier ondertekenen niet meer nodig is, is een aanzienlijke papierbesparing mogelijk. Kies voor een uitbreiding van je digitale workflow!
  • Vereenvoudig je administratie: processen worden geoptimaliseerd doordat bestaande gegevens worden hergebruikt en niet steeds opnieuw hoeven te worden ingevoerd. Daarnaast koppel je met bedrijfssoftware naar keuze.

Koppel ValidSign met je ERP-systemen

ValidSign is te koppelen met veel verschillende soorten softwarepakketten. Zo kun je de getekende documenten direct verwerken in bijvoorbeeld je CRM, Financial Planning & Analysis software of HR software. Mocht jouw ERP-software er niet bij, neem gerust even contact op met DePrinterexpert.

Branche specifieke Scannen naar oplossingen

Maak je werk makkelijker met deze ValidSign-integraties voor jouw branche. Je kunt direct de getekende digitale documenten scannen naar de volgende ERP-pakketten:

Advocatuur software 

  • Advocaat centraal
  • Basenet
  • CClaw
  • Fortuna
  • Netdocuments
  • Trivium
  • Van Brug
  • NEXTassyst

Accountancy software

  • AccountView
  • AFAS online
  • Exact
  • Pro Management Software
  • Radar software
  • UNIT4 Document Manager
  • Nmbrs Accountants

Uitzend software

  • UBplus Uitzendsoftware
  • Flexservice

Notariële software

  • Van Brug
  • NextAssyst
  • Quantaris (Qu-BIS)
  • Notarisdossier

HRM & CRM software

  • AFAS insite
  • Raet
  • PerfectView

Electronisch Clienten Dossier (ECD) software

  • Plancare (De Heer Software)
  • ONS Nedap
Digitale-handtekening-validsign-versnel-je-bedrijfsprocessen

Digitaal ondertekenen: interessant voor elk bedrijfsproces

  • Wil je een arbeidscontract laten onderteken zonder dat de ondertekenaars op dezelfde locatie zijn?
  • Wil je fraude met inkooporders voorkomen?
  • Wil je productmanagement en engineeringteams digitaal afspraken laten goedkeuren?

ValidSign voor HR

Met het digitaal ondertekenen van contracten voor nieuwe medewerkers is het voortaan niet meer noodzakelijk dat dit op dezelfde locatie of hetzelfde tijdstip gebeurt. En omdat je niet langer afhankelijk bent van een langdurig papieren proces kun je processen sneller afronden.

ValidSign voor Inkoop

Voortaan zijn je documenten binnen een paar minuten ondertekend, een slimme tijdsbesparing! De integratie met je ERP-systeem zorgt voor een efficiënte afhandeling van contracten en overeenkomsten. Inkooporders versimpel je door ze papierloos te maken en door te werken met herbruikbare templates ben je sneller klaar met het verzenden van documenten.

ValidSign voor Productmanagement

Maak het leven van je productmanagers en engineerteams makkelijker met ValidSign door digitaal afspraken goed te laten keuren. Het is zelfs mogelijk om een ondertekenvolgorde in te stellen. Zo kan iedereen in de juiste volgorde tekenen. Maar het het is ook een opties om iedereen tegelijkertijd een tekenverzoek te sturen. Zo staat alles gedocumenteerd en voorkom je misverstanden en frustraties.

Ook voor andere bedrijfsonderdelen zoals Sales, Marketing en Legal zijn tal van handige toepassingen met het gebruik van digitaal ondertekenen. DePrinterexpert legt het je graag uit.

Handig! De Office connector

Met de Office connector van ValidSign is het mogelijk om Office documenten rechtstreeks uit te sturen zonder in te hoeven loggen op ValidSign. De Office connector koppelt het getekende document automatisch aan de juiste relatie en het desbetreffende dossier. Dit is onder andere mogelijk met:

  • UNIT4
  • AFAS
  • Google for Business
  • SharePoint
  • Office365
  • Dropbox
de Office connector van ValidSign
de Office connector van ValidSign

DePrinterexpert beheert onder andere de printers voor:

Kies ook voor het gemak van de digitale handtekening

Vraag een gratis adviesgesprek of demo aan

Vul onderstaand formulier in en we nemen zsm contact met je op. Of bel 055-5401004, mailen mag ook info@deprinterexpert.nl.

Klanten over DePrinterexpert