Waar is toch dat document gebleven?!
Uit onderzoek is gebleken dat je veel (tijd-)winst kunt behalen door het goed regelen van je documentenbeheer. Het archiveren van documenten is vaak een tijdrovend proces en een foutje is snel gemaakt. Maar met onze document management software beheer je op een makkelijke en efficiënt manier jouw belangrijke documenten. Het digitaliseren en verwerken van je documenten met de scansoftware van dePrinterexpert werkt eenvoudig en snel. Zo heb je deze klus snel geklaard!
Document management in 3 stappen
Automatisch je documenten opslaan op de juiste plaats, in het juiste formaat en deze vervolgens snel kunnen terugvinden, dat is document management. DePrinterexpert regelt dit proces eenvoudig voor je in. De dagelijkse archiefwerkzaamheden kosten je zo geen moeite meer.
Stap 1: Capture
Scan je documenten via je multifunctional printer (MFP) of upload een bestaand digitaal document naar het programma. Verrijk het document met extra informatie zodat je snel terug kunt vinden. Deze metadata voeg je eenvoudig toe via de interface van je printer of via de desktop cliënt.
Stap 2: Verwerken
Druk op start en het document wordt automatisch gedigitaliseerd en/of verwerkt. Taken die in dit proces kunnen worden meegenomen zijn o.a. : kwaliteitsverbetering, tekst en barcode herkenning, bestandsformaat, scan resolutie/compressie en verwijderen van blanco pagina’s.
Stap 3: Opslaan of distribueren
Het digitale document kun je vervolgens e-mailen of direct opslaan:
- op een fileserver
- in je documentmanagementsysteem, zoals SharePoint, AFAS of Exact
- in een andere bedrijfsapplicatie of online webservice, zoals Google docs, Evernote of Dropbox
Aantal klanten met managed document solutions
Aantal printers in beheer
Aantal toners verstuurd in 2016
Wat klanten over DePrinterexpert zeggen
Voorbeelden van klanten die werken met document management









